Με τον Βορίδη, δηλαδή με την λογική

  • Δημοσιεύτηκε: 05 Δεκέμβριος 2011

    Είπε ο υπουργός Υποδομών Μάκης Βορίδης ότι δεν μπορεί να περιμένει άλλο για να αποφασίσει πότε οι εκπρόσωποι του παλιού πολιτικού συστήματος θα αποφασίσουν ότι έχουν πλέον επαρκή αποζημίωση για τη ζημιά που υπέστη - αν υπέστη - το ελληνικό δημόσιο από τις πρακτικές της εταιρείας Siemens προκειμένου να ανοίξει τους 7 σταθμούς του μετρό, που αν και έτοιμοι παραμένουν κλειστοί επειδή η γερμανική εταιρεία δεν περνάει εξ αιτίας της διαφοράς της με το ελληνικό κράτος την σηματοδότηση. «Θα περιμένω 10-15 μέρες» είπε ο Βορίδης και αν δεν γίνει στο διάστημα αυτό «θα υπογράψω».

    Πρόκειται για φωνή της λογικής. Το ελληνικό δημόσιο παριστάνει τα 2 τελευταία χρόνια ότι διαπραγματεύεται με την γερμανική εταιρεία και οι λεπτομέρειες των συζητήσεων μοιάζουν περισσότερο με επεισόδιο των Monty Paython, παρά με διαπραγμάτευση ενός σοβαρού κράτους με μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες της ηπείρου μας.

    Η υπόθεση που βρίσκεται τώρα στην εισαγγελία στο κλείσιμό της, προς το ακροατήριο, μιλάει με βάση τα στοιχεία της ίδιας της εταιρείας και της εισαγγελίας του Μονάχου για ζημιά του ελληνικού δημοσίου ύψους 57 εκατομμυρίων ευρώ. Όμως η δικαιοσύνη επειδή φοβήθηκε ότι μία πραγματογνωμοσύνη μπορεί και να μην έβγαζε ζημιά δεν την διέταξε ποτέ. Ο Σήφης Βαλυράκης και η εξεταστική του επιτροπή κατέληξαν - άγνωστο πως - στο αστρονομικό ποσό των 2 δις.

    Έτσι όταν άρχισε να διαπραγματεύεται για λογαριασμό της κυβέρνησης Παπανδρέου ο κ. Παμπούκης επισήμανε στους συνομιλητές του της γερμανικής εταιρείας ότι το ποσό δεν θα έπρεπε να πέσει κοντά στα 57 εκατ. επειδή είχαν καταγραφεί τα 2 δις του Βαλυράκη κατά την αρχή «αφού τόσα τα βγάλαμε τόσα δώστε μας». Με αυτά και με αυτά πέρασε ο καιρός και μία άσχετη με την υπόθεση των «μαύρων ταμείων» σύμβαση κόλλησε στο «πολιτικά ορθό» του κ. Ρέππα αρχικά και του κ. Ραγκούση στην συνέχεια. Ο τελευταίος πάντως φαίνεται να έχει μετακινηθεί από το δόγμα πρώτα «συμφωνία με την Siemens και στην συνέχεια μετρό».

    Χρειάστηκε να έρθει κάποιος από το ΛΑ.Ο.Σ. για να πει δημόσια εκείνο που και οι υπουργοί του ΠΑΣΟΚ έλεγαν ανεπίσημα ότι η υπόθεση Siemens (μαύρα ταμεία) και οι σταθμοί του μετρό δεν είχαν την παραμικρή σχέση μεταξύ τους. Και αυτό είναι το λιγότερο. Αν το 2012 δεν πάρουμε τα χρήματα από τα κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τους σταθμούς της γραμμής Αιγάλεω-Πειραιά, όπου επίσης συμμετέχει η Siemens τον διαγωνισμό για τα ηλεκτρομηχανολογικά, απλά θα χάσουμε τα κονδύλια μαζί με μερικές εκατοντάδες θέσεις εργασίας.


    Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο site Protagon.