H ερχόμενη Κυριακή 18 Μαΐου 2014 είναι κρίσιμη για το μέλλον της πόλης της Θεσσαλονίκης. Τίθεται το ερώτημα αν θέλουμε να συνεχισθεί μία πολιτική διαφθορά, όπως αυτή του δήμαρχου Παπαγεωργόπουλου, ή μια προκλητικά ανθελληνική πολιτική, όπως αυτή του Γιάννη Μπουτάρη; Ή μήπως ταιριάζουν στην πόλη μας οι επιλεγμένοι με στενά κομματικά κριτήρια των υποψηφίων της Αριστεράς, που το μόνο που τους νοιάζει είναι να προωθήσουν μια διεθνιστική ατζέντα περί Τέχνης και Πολιτικής;
Υπάρχει μια απάντηση σε όλα αυτά που είναι ο συνδυασμός «Θεσσαλονίκη Πόλη Ελληνική», ένας ανεξάρτητος συνδυασμός που στηρίζεται από τον ευρύτερο πατριωτικό χώρο της Θεσσαλονίκης (Εθνικό Μέτωπο, Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας (πρώην Πρωτοβουλία Αποστράτων), ΛΑ.Ο.Σ. και «Κοινωνία»), παραμένοντας ανοικτός σε κάθε πατριώτη από όλο το φάσμα της πολιτικής.
Σε ένα καθαρό αθηνοκεντρικό κράτος που ουσιαστικά αρνείται την οικονομική ανεξαρτησία της μητροπόλεως, προτείνουμε την δημιουργία μιας διαδημοτικής αρχής που θα αντιμετωπίζει από κοινού τα καθημερινά προβλήματα που ταλανίζουν την ζωή των πολιτών, αλλά και δημοψηφίσματα για κάθε σοβαρό ζήτημα, επιστρέφοντας στο πνεύμα του κοινοτισμού, που υπήρξε ανέκαθεν το ελληνικό σύστημα διακυβέρνησης.
Σε μια εποχή που τα κόμματα κοιτάζουν πως να εξυπηρετήσουν πρώτα τους παράνομους μετανάστες, εμείς απαντάμε με ένα κοινωνικό πρόγραμμα με προτεραιότητα στους Έλληνες. Δεν πρόκειται για «ρατσιστικό» πρόγραμμα, αλλά για ένα μίνιμουμ εξασφάλισης δουλειάς στους Έλληνες για να μην ζουν στην ανέχεια και να αναγκάζονται να μεταναστεύσουν.
Όσο για εμένα ως πολιτιστικός συντάκτης στηρίζω τον Γιάννη Κουριαννίδη γιατί έχει υπάρξει συνεπής πατριώτης και η μόνη σοβαρή αντιπολίτευση στον Μπουτάρη. Κατεβαίνω για να εφαρμόσω μια πατριωτική άποψη για τον Πολιτισμό, που θέλει να αναδείξει την Θεσσαλονίκη ως πόλη των Ελλήνων, με το βάρος εξίσου στην αρχαιοελληνική και βυζαντινή περίοδο κόντρα στον νεο-οθωμανισμό του απερχόμενου δημάρχου.
Ένα πρόγραμμα που ανάμεσα σε άλλα συμπεριλαμβάνει ένα βιωματικό βυζαντινό θεματικό πάρκο, ένα μνημείο της Γενοκτονίας του Ελληνισμού της Ανατολής, ειδικά προγράμματα στους σχολικούς χώρους για την ανάδειξη της ελληνικής σκέψης στα γράμματα, ανάδειξη του προσφυγικού στοιχείου στην διαμόρφωση της φυσιογνωμίας της πόλης στην διάρκεια του 20ου αιώνα. Τέλος την δημιουργία του Κέντρου Ορθοδοξίας της Χερσονήσου του Αίμου με κέντρο την Θεσσαλονίκη.