ΥΠΕΡ ΛΑΟΥ Ελλήνων! Συνέντευξη του Παναγιώτη Δούμα στην εφημερίδα «Αθηναϊκή Πρωτοβουλία»

  • Δημοσιεύτηκε: 11 Σεπτέμβριος 2006

    Eίναι σε κάποιους γνωστός από τις δεκάδες αφίσες και έντυπα πατριωτικού περιεχομένου και από παλαιότερες τηλεοπτικές του παρουσίες ως μέλος της Διευθύνσεως επικοινωνίας του Ελληνικού Μετώπου, από την αρθρογραφία του, φυσικά, στην διαδικτυακή εφημερίδα Ελληνικές Γραμμές, ενώ πέρσι, λίγο πριν την εκλογή του στον Εμπορικό Σύλλογο τον είδαμε να καταθέτει τις απόψεις του σε συνέντευξη στο ΤΗΛΕΑΣΤΥ, με κύριο ζήτημα εκείνο των πορειών στο κέντρο της Αθήνας. Με αφορμή το θέμα των πορειών που κινήθηκε από το Υπουργείο Δημοσίας Τάξεως, αλλά και της υποψηφιότητός του για νομαρχιακός σύμβουλος με τον Βαγγέλη Παπαδόπουλο στην Αθήνα, παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα «Αθηναϊκή Πρωτοβουλία».

    Για τις πορείες

    κ. Δούμα, διαβάσαμε ότι με τον κ. Βορίδη καταθέσατε στο ΕΒΕΑ τις προτάσεις σας για τις πορείες και καταχειροκροτηθήκατε. Θα απαλλαγεί η Αθήνα από τα συνεχή εμφράγματα που της προκαλούν οι καθημερινές πορείες στο κέντρο της;

    Αν και το θέμα δείχνει να κινείται, θεωρώ ότι δύσκολα θα επιλυθεί.

    Γιατί το λέτε αυτό, αφού και ο κ. Κακλαμάνης το έθεσε αλλά και ο Υπουργός Δημοσίας Τάξεως;

    Ο κ. Κακλαμάνης απλά ψηφοθηρεί, προτείνοντας μία υποτιθέμενη λύση. Στο ΕΒΕΑ μίλησε για πρωτόκολλο συνεργασίας του δήμου με τους κοινωνικούς εταίρους. Μεταξύ αυτών είναι και οι συνδικαλιστές, οι οποίοι δεν προσέρχονται καν στις προσκλήσεις του Υπουργού ή του ΕΒΕΑ για διάλογο. Άρα, αν αυτοί δεν προσέλθουν, δεν θα έχουμε λύση. Αφήστε που το θέμα πάγωσε για μετά τις εκλογές.

    Κι εσείς τι προτείνετε;

    Ο κ. Πολύδωρας προσεκάλεσε τόσο τα κόμματα, όσο και τους συνδικαλιστές σε διάλογο. Ας καταθέσουν όσοι θέλουν τις απόψεις του και στη συνέχεια ας προχωρήσουμε σε νομοσχέδιο και ψήφιση. Νομίζω όμως ότι όλοι αυτοί θέλουν απλά να μας πουν ότι προσπάθησαν, αλλά δεν τα κατάφεραν. Μακάρι να βγω ψεύτης.

    Τι θα ζητούσατε εσείς από τον Υπουργό να συμπεριλάβει στο νομοσχέδιο;

    Πολύ συνοπτικά: Οι μικρές πορείες σε μία λωρίδα και οι πολύ μικρές στα πεζοδρόμια. Να τεθεί όριο ετησίων κινητοποιήσεων για κάθε φορέα. Να απαγορεύονται οι διαδηλώσεις σε ώρες κυκλοφοριακής αιχμής, καθώς και σε περιόδους μεγάλης εμπορικής κινήσεως, όπως τα Χριστούγεννα και το Πάσχα, η πρώτη εβδομάδα των εκπτώσεων, καθώς και μία εβδομάδα πριν ανοίξουν τα σχολεία. Να ευθύνονται για πιθανά έκτροπα οι φορείς που διοργανώνουν μία κινητοποίηση, όπως ευθύνονται οι αθλητικοί σύλλογοι για τους φιλάθλους τους, ασχέτως αν συνδέονται με τις πράξεις τους ή όχι.

    Πώς πιστεύετε ότι η νομαρχία θα μπορούσε να συμβάλει προς την επίλυση του θέματος;

    Η Νομαρχία δεν έχει αρκετές εξουσίες, μπορεί όμως να ερευνά και να γνωμοδοτεί. Θα μπορούσε θεσμοθετημένα, βάσει ερεύνης να καταρτίζει ένα ετήσιο ημερολόγιο και ωρολόγιο, καθώς και έναν χάρτη, βάσει των οποίων θα τοποθετηθούν τα χρονικά και γεωγραφικά όρια των πορειών στην Αθήνα. Θα ενομιμοποιείτο δε να διενεργεί σφυγμομετρήσεις ή και δημοψηφίσματα για αυτό το ζήτημα ή οποιδήποτε άλλο δείχνει τόσο φλέγον και «πολιτικά επικίνδυνο».

    Μετανάστευση και κοινωνική μηχανική

    Ας αλλάξουμε όμως θέμα. Αίσθηση είχαν προκαλέσει στο παρελθόν αφίσες που φιλοτεχνήσατε με το σύνθημα «Κόκκινη Κάρτα στους λαθρομετανάστες». Ως στέλεχος πλέον του ΛΑ.Ο.Σ. εξακολουθείτε να έχετε την ίδια άποψη;

    Δεν χρειάστηκε να υπογράψω καμία δήλωση μετανοίας για να ενταχθώ στον ΛΑ.Ο.Σ., αν εννοείτε κάτι τέτοιο. Άλλωστε, και ο κ. Καρατζαφέρης προ μερικών ημερών στο Ευρωκοινοβούλιο ζήτησε την λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση του προβλήματος, καθώς η Ελλάδα είναι μία χώρα 10.000.000 με 2.500.000 μετανάστες, και αποτελεί ουσιαστικά πύλη υποδοχής χιλιάδων μεταναστών από τριτοκοσμικές χώρες. Εγώ λοιπόν, συνυπογράφοντας, λέω και πάλι «Κόκκινη κάρτα στους λαθρομετανάστες», ενώ θα προσέθετα «Φραγή στην μετανάστευση». Είναι άραγε υπερβολική η απαίτηση που όλοι οι Έλληνες πιστεύω ότι έχουν, να νιώθουν σαν στο σπίτι τους και όχι σαν σε ένα κέντρο διερχομένων;

    Μα τι να τους κάνουμε όλους αυτούς που έρχονται; Να τους διώξουμε;

    Διευκρινίζω: Μία ορθή μεταναστευτική πολιτική προϋποθέτει διακρατικές συμφωνίες βάσει αναγκών σε εργατικό δυναμικό, ποσοστώσεις στις εθνικότητες των μεταναστών, εντατικό έλεγχο των μεταναστών και ποιοτικά κριτήρια στην αποδοχή τους. Υπό αυτές τις συνθήκες μετανάστευσαν στο παρελθόν και οι Έλληνες, όπου κι αν πήγαν. Για τους παρανόμους - ό,τι λέει ο νόμος, δηλαδή απέλαση. Δυστυχώς, όμως στην χώρα μας μασάμε κουτόχορτο.

    Τι εννοείτε;

    Εννοώ ότι υποκύπτουμε σε όλη αυτή την προπαγάνδα που υφιστάμεθα και υιοθετούμε από κάθε κατεύθυνση περί ανοχής απέναντι στους μετανάστες κ.ο.κ., με αποτέλεσμα να έχουμε και ενοχές! Δεν καταλαβαίνουμε ότι βιώνουμε μία διαδικασία, η οποία θέλει να καταργήσει τα ομοιογενή έθνη και να μετατρέψει τις κοινωνίες και τα εθνικά κράτη σε μάζες ατόμων, χωρίς κανένα ιδιαίτερο χαρακτηρισικό, ώστε να μη βρίσκει εμπόδιο στην εξάπλωση των προϊόντων των πολυεθνικών, όποια κι αν είναι αυτά. Αυτή η διαδικασία λέγεται κοινωνική μηχανική και έχει ως κινητήριο μοχλό την μετανάστευση. Ένα παράδειγμα που συνηθίζω να χρησιμοποιώ είναι τα McDonalds. Έχουν ήδη κλείσει όλες οι ανταγωνιστικές τους εταιρείες στην Ελλάδα, μεταξύ των οποίων και κάποιες πολυεθνικές, εκτός από τα σουβλατζίδικα, τα οποία αυξάνοναται και εξακολουθούν να έχουν την μερίδα του λέοντος σ' αυτό που λέμε γρήγορο φαγητό. Θα συνέβαινε αυτό αν το σουβλάκι δεν αποτελούσε αναπόσπαστο κομμάτι της γαστρονομικής κουλτούρας του έθνους μας; Θα συνέβαινε αυτό αν στην Ελλάδα δεν κυριαρχούσε ένα έθνος με τις όποιες ιδιαιτερότητές του;

    Θεωρείτε ότι αυτή η κοινωνική μηχανική θα επιτύχει στην χώρα μας;

    Πουθενά δεν θα πετύχει, διότι θα βρει αντιμέτωπο τον πατριωτισμό, ως φυσική αντίδραση. Θα έχει όμως προλάβει να δημιουργήσει σοβαρό πρόβλημα. Σάς υπενθυμίζω τι συνέβη στην Δανία με τις καρικατούρες, όπου η ίδια αυτή η ελευθερία του τύπου και της τέχνης τσαλαπατήθηκαν για χάρη του Μωάμεθ και της μαντήλας. Δυστυχώς, και στην χώρα μας αντιμετωπίζουμε τις θλιβερές συνέπειες αυτού του φαινομένου, όπως η εγκληματικότητα, η ανεργία, αλλά και η σταδιακή πολιτισμική μας μετάλλαξη. Το κακό δεν θα αργήσει να έρθει, αν δεν γίνουν πολύ βαθιές τομές, οι οποίες δεν θα λαμβάνουν υπόψιν το πολιτικό κόστος και τις έξωθεν πιέσεις.

    Είναι ο Παναγιώτης Δούμας ένας άνθρωπος που μπορεί να συμβάλει σε κάτι τέτοιο;

    Αν εννοείτε το να μην υπολογίζω το πολιτικό κόστος για το καλό της πατρίδος μου, τότε σάς παραπέμπω στη μέχρι τώρα πορεία μου αλλά και στην σημερινή θέση μου. Σαν εμένα όμως υπάρχουν και πολλοί άλλοι, που δεν περιορίζονται στο να διαπιστώνουν τα δεινά αλλά προσπαθούν και να βγουν μπροστά για την αντιμετώπισή τους. Αν ήταν άνθρωποι του βολέματος και του συμβιβασμού, σίγουρα ούτε στον ΛΑ.Ο.Σ. θα ήταν ούτε ο ΛΑ.Ο.Σ. θα τους στήριζε.